Digitaal documentbeheer
Document beheer systeem: houd grip op jouw documenten Van facturen, klant- en personeelsdossiers tot transportdocumenten en contracten. Als ondernemer heb je dagelijks te maken met […]
Lees meerHeb je te maken met (veel) papieren facturen en kost het veel tijd om deze te verwerken? Mis je een helder overzicht van de cashflow en komen facturen en betalingen niet overeen.
Of je nu een eerste digitaliseringsslag wilt maken in je factuurverwerking of focust op paperless werken en gaat voor ieder document digitaliseren. Met digitale factuurverwerking van Ricoh heb je altijd inzicht in je factuurstroom én bespaar je tijd met slimme automatiseringssoftware.
Bijvoorbeeld: automatisch een factuur opmaken in een bestandsformaat naar keuze. Of facturen vanuit verschillende kanalen (e-mail, post) op één plek verwerken met slim scannen. Werk efficiënter met digitale factuurverwerking.
Efficiënt factureren begint bij een georganiseerde workflow. Onze software maakt factureren eenvoudig. Met automatische opmaak en verwerking neemt het online programma je veel werk uit handen. Ontvangt je klant het liefst een papieren factuur? Ook dat blijft mogelijk.
Een papieren document digitaliseren doe je in een handomdraai met slim scannen. Een e-mail wordt automatisch omgezet naar een e-factuur. Met onze digitale factuurverwerking komen al je facturen samen op de juiste plek. Zo blijf je altijd ‘in control’ over je facturatie.
Ben je benieuwd hoe je de facturatie van jouw onderneming eenvoudig digitaliseert? Of wil je weten hoe je jouw digitale factuurverwerking nog efficiënter inricht? Ons team van experts staat voor je klaar en geeft graag persoonlijk advies. Neem contact met ons op en ontdek de kansen.
Neem contact op