Flexibility

Recruitmentorganisatie Flexibility klaar voor de toekomst

Een tevreden klant is de beste ambassadeur die je kunt hebben, dat blijkt maar weer. Flexibility had tot een jaar geleden haar kantoor in een bedrijfsverzamelgebouw van ROOOMS. In de zoektocht naar een Print en AV-partner, adviseerde de receptioniste van ROOOMS om ‘hun’ leverancier daarvoor te benaderen. Ricoh Document Center Zuid was en is al jaren trouwe Print- en Audiovisuele partner van ROOOMS. Toen Paul Bergs, directeur van Flexibility, contact opnam, sprak hij met accountmanager Robert Didderen. Al snel volgde een gezamenlijke bezichtiging van het nieuwe kantoor van Flexibility op Maastricht Airport. 

Flexibility - klantcase

Maar liefst vier keer werd Paul Bergs al verkozen tot Flexibility-ondernemer van het jaar. Een award die de franchiseketen uitreikt aan de franchise-partner die de grootste groei weet te realiseren. De ruimte bij ROOOMS is inmiddels ingeruild voor een prachtig kantoor op Maastricht Airport én sinds kort is er ook een tweede vestiging in Roermond. Inmiddels werkt het team van Flexibility met 10 medewerkers. Wat hen onderscheidt van collega’s? “We gaan door waar anderen stoppen”, vertelt Paul. ”Daar komt ook de naam ‘Flexibility’ vandaan. Het zegt iets over onze werkethiek.”

Flexibility groot scherm

Wat Paul doet, doet hij goed. Dat geldt voor de dienstverlening van Flexibility en ook voor alle randvoorwaarden rondom zijn bedrijf. “Bij het openen van de twee nieuwe vestigingen hebben we bewust een professionaliseringsslag gemaakt en geïnvesteerd in de toekomst. Je krijgt maar één kans voor een goede indruk en ik vind het belangrijk dat onze mensen professioneel overkomen. In ons nieuwe kantoor hebben we diverse spreek- en presentatieruimtes. Robert heeft deze voorzien van twee grote interactieve whiteboards en nog een derde presentatiescherm voor op kantoor. Draadloos presenteren, video-vergaderen, aantekeningen maken op het scherm en deze met één druk op de knop doorsturen naar de aanwezige relaties; het is allemaal heel gemakkelijk nu. Klanten zijn vaak verrast over de mogelijkheden.”

Het komt nog altijd geregeld voor bij bedrijven dat het geluid en het beeld niet goed is bij het video-vergaderen. “Dat komt knullig en onprofessioneel over”, aldus Paul. “Met onze nieuwe oplossingen weten we dat het top geregeld is, dat geeft vertrouwen. Prettig daarbij was dat we een combi van koop en lease zijn overeengekomen. We zijn gewoon veel flexibeler in deze constructie en het mag gezien onze bedrijfsnaam duidelijk zijn dat we dat erg belangrijk vinden.”

Ricoh printer op de werkvloer bij Flexibility “Onze ervaring is dat deze oplossingen makkelijk bedienbaar zijn en eigenlijk altijd werken”, vervolgt Robert. Gaat er toch iets mis, dan kan onze service coördinator het op afstand vaak oplossen. Is dat niet mogelijk, dan volgt een bezoek op locatie door één van onze service engineers. Dat geldt voor de AV-oplossingen, maar ook voor het printerpark. Op basis van de wensen van Paul hebben we een RICOH IMC300 geadviseerd en geleverd. Topkwaliteit, snel en weinig geluid. En je hebt nooit meer omkijken naar het bestellen van cartridges, aangezien het voorraadbeheer hiervan geautomatiseerd is.”

“Onze Ambitie? Eén van de TOP-3 recruitmentorganisaties van Limburg worden!”, besluit Paul. “Dat vergt ambitie en professionele samenwerkingspartners. Ricoh Document Center Zuid denkt mee, is flexibel en niet pusherig. Dat vind ik erg prettig. Je bent er geen nummer en laat dat nou net zijn waar wij als organisatie ook voor staan.”