Ricoh Smart Integration

Maak van jouw multifunctionele printer een krachtige tool op het gebied van documentworkflow met Ricoh Smart Integration-workflowoplossingen. Bespaar tijd, verbeter productiviteit en automatiseer repetitieve document workflow taken.

Ricoh Smart Integration

Breng je printinfrastructuur naar de cloud

Ontlast je IT-personeel, bespaar op operationele kosten en vergroot het printgemak voor medewerkers. Met een printinfrastructuur in de cloud kun je rekenen op maximale flexibiliteit en efficiency. Onze oplossingen stellen je medewerkers in staat om veilig en soepel documenten te printen en/of te verwerken, vanaf elk device en vanaf elke locatie.

Maak mobiel printen mogelijk

Printen vanaf elk device, waar en wanneer je maar wilt. Snel, efficiënt én veilig. Met een printomgeving in de cloud maak je mobiel printen eenvoudig mogelijk. Dit stelt medewerkers, klanten en bezoekers in staat om documenten vanaf hun eigen apparaat veilig te bekijken, delen én printen.

Optimaliseer het printbeheer

Met cloud printing verloopt het printbeheer veel soepeler en efficiënter dan bij een traditionele printomgeving. Want je bent niet afhankelijk van printservers. Bovendien is het mogelijk om alle printers in je netwerk centraal te beheren en te beveiligen. Zonder dat IT daar omkijken naar heeft.

Kies voor de cloud, kies voor Ricoh Smart Integration

Breng je bestanden naar de juiste plaats, in het juiste formaat en met de juiste bestandsnaam.
Als je ooit hebt moeten scannen, e-mailen, downloaden, converteren, opslaan in een map, bestanden uploaden of organiseren, weet je hoe tijdrovend deze handmatige taken kunnen zijn. Nu kun je jouw documenten snel naar de juiste plaats routeren, in het juiste formaat en met de juiste bestandsnaam. Kies de Smart Integration-oplossing die het beste bij jou past.
Verbind jouw MFP met externe cloudservices als Dropbox, Google Drive en Office 365, zodat je slimmer kunt werken en productiever wordt.
Dankzij de MFP met cloudtechnologie kun je:
  • Fysieke documenten converteren naar bewerkbare digitale bestandsindelingen
  • Kantoor-, print- en papierkosten verlagen
  • Documenten vanuit de cloud printen zonder IT-servers
  • Dagelijkse workflows automatiseren, zodat je slimmer, sneller en rendabeler gaat

Je kunt eenvoudig gebruik gaan maken van Ricoh Smart Integration op de manier die bij jouw bedrijf past. Je activeert de apps gewoon vanaf je MFP, dus je kunt binnen een mum van tijd aan de slag. Ricoh Smart Integration is een cloudoplossing, dus er zijn geen prijzige installaties nodig en er hoeft geen technieker langs te komen.

  • Eenvoudig documenten converteren naar Word, Excel of PDF
  • Rechtstreeks printen vanaf of scannen naar Office-toepassingen zoals: OneDrive, Google Drive, Outlook, SharePoint, Dropbox, Docuware of AFAS.
  • Geen lokale servers of speciale netwerkvereisten nodig, alleen een beveiligde internetverbinding
  • Eén centrale, flexibele beheerdersportal: eenvoudig te beheren, wijzigingen direct doorgevoerd

Onze specialisten

John, Patrick, Robert, Mauro, Maarten en Niels van Ricoh Document Center Zuid hebben ruim 13 ervaring in het efficiënt inrichten van werkprocessen bij meer dan 250 organisaties in verschillende branches. Ze gaan hun kennis graag met je delen en leiden je rond langs slimme oplossingen die jou tijd en geld besparen. Zo leer je in één afspraak hoe je voortaan simpeler en leuker werkt.

Onze klanten

Wij zijn er trots op dat we meer dan 600 bedrijven en organisaties uit de regio Limburg en Noord-Oost Brabant als tevreden klant hebben. Van ZZP’ers, MKB-bedrijf tot groot bedrijf en professionele printbedrijven.


    Bel mij terug


    ———————————————————————————————————————————————————————————————————————